Sjuk, eller?.... 2011-09-29

Jajjemän, idag fick jag va hemma från jobbet.
Spydde o hade mig lite på jobbet igår.
Vilket såklart har sina anledningar.
Men dom behöver jag inte skriva.
Å nej, jag är inte gravid eller något sånt.

Men de va faktiskt skönt o få va hemma.
Vila ut o peppa upp sig lite.
Emma kom till mig idag, evigheter sen sist.
Blir ju inte varje dag längre med tanke på att hon pluggar.
O hon bor ju i Karlskrona vilket jag tycker känns som världens ände.

Just nu sitter vi hemma hos mig.
Käkat lite, spagetti o köttfärsås.
Kollat idol o sådär med, bra ikväll :)
Sen är mamma här, ska duscha.
Vi har rivit badrummet hemma, eftersom vi ska sälja huset.
Så de blir lite uppfräschat o sådär :)
Så då får jag stå för duschuthyrning.
Duschat har jag också gjort.
Unnat mig lite hårinpackning.
Rakat benen o smörjt in mig.
Känner mig redan mycket piggare.
Jobb imorgon, fredag o allt.
Hade kunnat jobba idag, så sjukt rastlös.

Å förresten, kollade igenom min yngsta systers bilder nyss.
Hjälp?! Hon har blivit så stor o så jävla snygg :O
13 år gammal, o hur ska detta sluta?



Nu ska jag umgås, tjohej!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Bros på oss fattar du väl ;)

2011-09-30 @ 13:28:49
URL: http://sofielilja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback