Lördag.... 2011-09-10

Godmorgon säger jag, eller något.
Somnade innan kl. 00.00 igår.
Mamma väckte mig vid 10 tror jag.
Frågade om jag skulle ha frukost eller fortsätta sova.
Antar att jag sa jag ville fortsätta sova.
Helt död efter förmiddagsveckan som vart kaos.
Försovit mig i princip varje dag.
Härj härj härj, förföljt mig!
Sen vaknade jag vid 1-tiden.
Gick upp o käkade frukost.
Sen gick ja o la mig igen.
O sov ända till kl 17.
De satt som en smäck.
Utvilad o glad eller något.

Käkade lite mat hos familjen.
Idag blev de fiskplanka.
Mycket gott.

Sen tog jag rallybilen o åkte till Micke.
Vi åkte o handlade typ o sen satt vi bara hemma.
Käkade lite godis, kolla tv sen somnade jag som en gris.

Sinnes att man kan va så trött efter att ha sovit så mycket.
Men de går väl antagligen aldrig att ta igen sömn.

Hohojaja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback