Kroniskt trött?.... 2011-09-23

Man kan börja undra vafan de är för fel.
Jag är trött, HELA TIDEN, kroppen är matt.
Jag orkar verkligen ingenting.
De suger för jag är inte sånhär.

Jag somnade som en stock straxt efter kl 16 idag efter jobbet.
Sov till kl 22 ikväll, o är fortfarande sinnessjukt trött.
Tvingar mig själv o vara vaken, men nu går de inte mer.
Öppnat fönstret i sovrummet så de är kallt o skönt.
Sen ska jag krypa ner o sova gutt tills klockan ringer.
Fredag imorgon, sista jobbdagen för denna veckan.
Helgen är väldigt oplanerad, inget särskilt inplanerat.
Ska iallafall träffa Sara på mitt jobb, ser jag fram mot :)
Den lilla muppen har varit sjuk hela veckan.
Tomt på jobbet så såklart saknar jag henne.

Jaha, nahe!
Coca cola sugen som ett jävla troll.
Hade en liten tanke att ta bilen till Statoil.
Men de är inte värt de alls. Orkar inte.

Nu kryper jag ner.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade ja vatt dig hade ja vatt också trött om ja hade gjort som dig, sovit när du kommer hem. gå och lägg dig tidigare istället på kvällen. om man sover för mkt bli man trött för de, sover man för lite bli man trött för de. gå till en hälsokostbutik o få förslag om va du kan äta för att inte bli så trött typ.

/ Natta

2011-09-24 @ 10:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback