Jag är hopplös.... 2011-09-08

Suck säger jag. Gick o la mig i tid o allt igår.
Somnade som en stock så fort jag la mig ner.
Men sen så idag på morgonen, vad gjorde jag?
Hm, ja. Inte så hiiimla svårt att lista ut.
MALIN LILJA FÖRSOV SIG.
Hämta grabb nummer 1.
Sen rally till grabb nummer 2.
Som OCKSÅ hade försovit sig.
Låg fan i rallykanonfart till jobbet.
Trodde fan ett tag att däcken skulle flyga av.
Börjar 6.24, stämplade in 6.23, fan så bra!

Äntligen hemma nu iallafall, sinnessjukt skönt.
Slängde av mig jobbarkläderna o hoppa i min mysdress.
Kollar på Simpsons o äter lite kexchoklad/blåbär.
Den rekommenderar jag, svingod faktiskt.
Snart börjar Family Guy, jag trivs.

Men var kom allt regn ifrån?
Himmelen öppnade sig totalt.

Nu ska jag bara lata mig.
Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback