Ännu nytt grejs till håret..... 2011-09-13

Jag läser tusentals bloggar varje dag.
Sen är de en tjej jag följer, som är frisör.
Som donar o fixar med sitt hår, o jag älskar de.

Nu ska jag testa ricinolja, till håret.
Man ska smörja in hårbotten o topparna.
Låta de verka i 20-30 minuter.
Sen ska man tvätta ur med schampoo o balsam.
Hålla på sådär regelbundet.
O efter ett par veckor har man längre hår.
Man ska massera huvudet o dona.
Man stimulerar på så vis hårbotten.
Håret växer snabbare o blir tjockare.
Sett andra bloggar också, folk som testat.
Kanon-nöjda o faktiskt fått ett fantastiskt resultat.

Så varför inte testa, 40 kr hit eller dit.
Ja nu tänker ni säkert "ah men dina pengar då?"
Jag kan faktiskt unna mig de.
Kör redan med ett medel i håret.
När jag duschat o så, glidmedel.
Samma effekt som silikondroppar.
Haha, faktiskt så är de magiskt.
Köpte de på ett sexparty.
Värden sa att de va bra för löshår.
Jag gapa o sa "DE SKA JAG HA"
Så har testat de ett bra tag nu.
O håret blir som nytt, löshåret alltså.

Jag har testat silikondroppar, i olika märken.
Totalt värdelöst, mitt hår har blivit som ett smörpaket.
Men med glidmedlet, galet, love it!

Nu ska jag sova, för imon ska jag ha lite kvalitetstid med lillasyster.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback