5 september.... 2011-09-05

Måndag o ny vecka.
Kan sammanfatta min helg som mycket bra.
I fredags jobbade jag.

Började vid 10, andra skiftet behövde folk.
Jobbade till 18.36 o sen åkte jag hem.
Bytte kläder o gav katten mat.
Sen begav jag mig hem till mamma o Jonas.
Där bjöds de på grillat o lite annat gutt.
Sen va ja chaufför åt en jobbarkompis.
Emma o min kusin Nathalie hakade på.
De blev en sväng till KM o sen bar de av hem.



Lördagen va jag i Oskarshamn hos min jobbarkompis Sara.
Vi lunchade på Chill Out, käkade världens godaste kycklingbaguette.
Sen begav jag mig hemåt å där hämtade Emma upp mig.
Sen bär de av till Kalmar, biodags "Försvunnen".
Den va jättebra, hade jag dock sett den själv, hade jag inte kollat klart.
Den va hemsk tyckte jag, mesig som jag är.
Sen blev de ett besök på Unionsgatan.
Umgicks med Elin, Eve, Tilda o Konne.
Spelade lite spel o snackade skit.
Sen åkte Emma o jag hemåt.




Söndagen va de jobb, väl hemma efter de TOTALT DÖD.
O dagen idag försov jag mig, vaknade 05.30, min körvecka.
Å vi åker alltid vid den tiden härifrån typ + jag ska hämta 3 andra.
Sen glömde jag mitt stämpelkort mitt i allt stress.
Så varit som ett vandrande lik idag.
Fast alltid med ett gott humör :)
Jag har varit övertrött tror jag.
För gud i himmelen vad jag skrattat.
Men allt är väl i sin ordning då.

För vad är en dag på Scania utan en glad Malin?

Nu ska jag sova, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback