21 september.... 2011-09-21

Då kör jag igen, tagit bort lite rubriker som jag inte kan skriva om.
Just för att jag inte vet vad jag ska skriva.
Så, jag fortsätter där jag slutade :)

♥  Presentera mig själv
♥  Min första kärlek
♥  Mina föräldrar
♥  Det här åt jag i dag 
♥  Vad är kärlek? 
♥  Min dag 
♥  Min bästa vän
♥  Det här hade jag på mig i dag
♥  Mina syskon

♥  I min handväska
♥  Den här veckan
♥  Mina drömmar 
♥  Min första kyss
♥  Mitt favoritminne 
♥  Min favoritfödelsedag
♥  Detta ångrar jag
♥  Den här månaden
♥  Ett annat ögonblick
♥  Det här upprör mig
♥  Det här får mig att må bättre
♥  Det här får mig att gråta
♥  Mina rädslor 
♥  Min favoritplats 
♥  Det här saknar jag 
♥  Mina ambitioner 
♥  Ett sista ögonblick

10. I min handväska.

Ja jag är ingen typisk tjej så jag har inte plånbok, smink o grejjer i min handväska.
Jag slänger ner bank-kort o körkort o mitt snus o mina cigaretter när jag ska iväg.
Har dock alltid en borste i väskan för o fixa till kalufsen, eller ja LÖSHÅRET!
Annars inget speciell, så roligt va de o veta innehållet i den.
Jo just de, ett lypsyl har jag alltid, beroende som jag är.

---

Jobbat idag, som vanligt.
Riktigt riktigt segt att komma upp idag.
Men de fungerar bra o vakna i tid nu iaf.
Klockan på telefonen fungerar nu helt plötsligt.
O klockradion jag fått låna av mamma fungerar också.
Dock livrädd första gången den ringde, rock'n'roll.

Gått bra i den nya gruppen jag är i på jobbet med.
Från GUL till GRÖN grupp.
Saknar den gula gruppen faktiskt.
Dock arbetar vi ju på samma line.
Har stationerna bredvid varandra.
Men andra uppgifter såklart.

Gul grupp sätter rutan, vänster stol o dörrlist.
Monterar dit lysen o stationen innan bygger man ihop allt.

Grön grupp sätter in höger stol o dörrlist, helt fel för mig dock.
Eftersom att jag är upplärd på vänstersidan så blir allt tvärtom nu.
Bra gymnastik för min ointelligenta hjärna :)
Sen så sätter grön grupp frontluckslåset, kåpor fram, vindrutetorkare o ratten.
O de är ett jädra pill ska ja lova o idag har jag dött, svettats som en gris.
Har en datorstol typ på en av stationerna, så man rullar runt o skruvar.
Idag hände de minst otroliga, jag välte hela stolen o lådorna med skruv dansa hula hula.
Ingen blev särskilt förvånad de va ju trots allt mig de hände, klantarslet själv.
O jag ställer mig själv frågan, VAFAN HÄNDER ALLT OTROLIGA JÄMT MIG? :P

När jag kom hem så torkade jag av överallt hemma, dammade lite o sådär.
Älskar mina våtservetter man har o torkar av ytorna med.
Så nu luktar de gutt här hemma o de är lite mer ordning o reda.

Nu ska jag ta mig en cigg, invänta "Halv 8 hos mig" o "Bonde söker fru".
Sen ska jag laga lite mat o sen komma i säng innan 22.30.
För jag behöver sömn för mitt lilla huvud.

PUSS!

(En busig liten Baggeboy)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback