Tisdag.... 2011-10-11

Dagen började inte alls bra.
Har väl drömt något idiotiskt som vanligt.

Flög upp vid kl 7 o trodde de va morgonvecka.
Att jag skulle köra, jag kollade på telefonen.
Ingen hade ringt, då flög tankarna galet i hjärnan.
HADE ALLA FÖRSOVIT SIG ELLER????
Flög ut i köket, kollade i min almanacka.
Såg då att de va eftermiddagsvecka.
Blev helt svimfärdig efter allt de där härjet.
Så gick o la mig igen, ställde 4 larm :P
Så jag inte skulle missa eftermiddagstiden.
Men jag vaknade självmant vid halv 11.
Så de va ju tur de, men fyfan alltså.

Hunnit o diska o dona lite.
Fixat mig inför jobbet med.
Så ska slänga på mig jobbkläderna nu.
Slänga ner min matlåda i väskan.
Sen bär de av mot Drömfabriken.

Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback