Tisdag.... 2011-10-25

Jag vet inte vad det är med mig egentligen.
Tror nog allt de bor en liten inre stress hos mig.
Vaknade vid kl 7 o trodde jag försovit mig.
Först fattade jag inte om de va morgon eller kväll.
Satte igång tvn helt yrvaken o förstod de va morgon.
Men varför va jag inte på jobbet?
Tur jag har en almanacka säger jag bara.
Fick slå upp den, å såg att jag jobbade eftermiddag.
Så jag la mig i sängen igen o drog täcket över huvudet.
O sov 3 timmar till, vilket va väldigt skönt.

Jag har diskat o ätit lite frukost.
Sen tog jag mig en promenad.
Mysigt, skönt höstväder ute.

Blev en vända till frisören, bokade tid att ta ut mitt löshår.
Vilket tog emot eftersom de är lite panik inuti mig, fyfan.
Så på fredag ryker de, men jag har bokat tid o sätta i nytt.
Så jag ska sätta i nytt exakt 1 månad efter att jag tagit ut de.
Så de ska bli spännande o se hur detta kommer gå.
Kommer känna mig som hallå där flintkalle.

Blev en vända till Netto också, köpte iste.
Sara som fått mig att älska de där.
Persikosmak är den godaste, mums :)
Sen fick min man lite ny kattsand också.

Sitter i soffan o kollar runt lite i lägenheten.
Ser ut som de behövs dammsugas lite.
Sen blir de nog en kopp kaffe på de.
Japp, så får de bli.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback