Snart helg förtusan!.... 2011-10-14

Gud, denna veckan har helgen varit så sjukt efterlängtad.
Jobbat o stått i som vanligt hela veckan.
Va påväg o bli sjuk, halsen va fet o jag mådde skit.
Men jag kurerade mig som fasen o mår lite bättre nu.

Men imorgon är de fredag iallafall.
Å idag är de torsdag, o jag har jobbat sen kl 10.
Börjar 15.12, men andra skiftet behövde folk.
Å snäll som jag är å övertidskåt så ställde jag upp.
Men de ångrar jag nästan lite, men bara lite.
För dra åt HELVETE va trött jag va framåt 20-tiden.
Asbitter o när jag stod på stolarna flippade jag.
Slet sönder en plastgrej o knäckte den i mitten.
Sen va de byte, så jag slapp den där jävla hytten.
Men man får ha aggressionsutbrott, gutt e de iallafall.

Men nu är jag 5 timmar rikare på mitt komp-konto iallafall.
Så har väl sisådär 36 timmar sammanlagt nu, bra Malin!

Igår kan jag ju skriva också, att fyfan så duktig jag va.
Jag diskade, lagade mat, kollade film.
Sen sken solen o jag klippte gräset.
Sen låg ja på alla fyra på innergården o plocka päron.
Nerfallna såklart, o som jag sedan kastade.
Men fy så äckligt o fy så klibbigt.
Men nu ser de bra ut iallafall.
Så hoppas grannarna är nöjda ;)
Blev o dammsuga o duscha med.
Sen en liten snabbis på crosstrainern.
Å sen opp o iväg till jobbet. Oj oj!

Nahe, nu ska jag o mina döda kropp sova.
Kanske hinner se ett avsnitt av GLEE :)

Imorgon är de jobb 12.24 - 18.36.
Sen blir de direkt hem till min lilla Sara.
Detta kommer bli en bra helg!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback