Redan torsdag..... 2011-10-28

Dagarna går fort, vet inte varför.
Men de känns ganska bra nu.
Eller hur man nu ska uttrycka sig.
Allt flyter på, jag gör de jag ska.
Mer än så behövs inte, inte just nu iallafall.

Jag jobbar på vissa saker, som jag vet kommer gynna mig själv i slutändan.
Man ska sluta döma o man ska sluta vara så självkritisk.

Imorgon är de fredag o veckans sista jobbdag.
Ska faktiskt bli skönt med helg.
Inget särskilt inplanerat.
Halloween o grejjer.
Men tycker de är överskattat skit.
Så skippar de detta året.

Nu ska jag titta på ännu ett avsnitt av "The vampire diaries".
Börjat titta på de efter att jag sett alla avsnitt av "Glee".
Väntar på nästa säsong som ett barn längtar o få öppna paket på julafton.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback