Helgen som gått...... 2011-10-02

Fredagen så hakade fröken Karlsson med mig hem.
Jag packade min lilla väska sen tog vi rallybilen tillbaka till Oskarshamn.
Vi drog å handlade massa gutt sen lagade vi hemmagjord pizza å kolla idol.

Lördagen blev det stan, inhandlade lite alkohol o gick o kika lite.
Handlade lite gutt o lunchen blev goda kroppkakor :)
Sen började vi fixa oss, de lutade ju åt utgång.
Sara fixade mitt hår o jag blev toknöjd.
Micke o Amanda kom o fikade lite o spela kort.
Mycket trevlig kväll! :) Sen bar de av utåt.
Dock blev de tumme ner för utgången.
Folket va gone, Sara o jag besvikna.
Vi tog oss en nattpizza o gick hem.
Somnade som två stockar...

Idag söndag så sov vi, som två grisar.
Vaknade vid kl 13, sen blev de frallor till frukost.
Sara skulle på kalas, så jag körde henne dit.
Sen drog jag o drack lite kaffe.
Efter ett par kaffe- o ciggtimmar åkte jag hem.

Väl hemma så röjjde jag undan disken.
Vek lite tvätt o plockade undan allt skit som låg utspritt.
Mekade iordning all tvätt så nu är allt som de ska :)

Sitter o njuter nu o kollar på "Sex and the city" på 4an.
Kunde ju inte bli bättre, o Bagge ligger bredvid mig o tittar.

Imorgon är de jobb, förmiddagsvecka, o jag kör.
Kan ju inte bli annat än bättre, för sist jag körde va de kaos.
Jag försov mig varje dag o de blev rallykörning varje dag.

Tjo o hej, tack för en bra helg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback