Halloween.... 2011-10-30

Min helg har inte varit särskilt händelserik.
Men de har varit ganska skönt också faktiskt.

I fredags jobbade jag till 18.36 sen bar de av hem till mamma o co.
Åt god mat och sen så kollade vi på idol o chillade i soffan.
Jag åkte hem o kollade "Vampire diaries" o somnade.

Lördagen så vet jag faktiskt inte va de va med mig.
Jag låg i sängen hela dagen men de va ganska gutt.
Sov i omgångar, när jag va vaken kolla jag "Vampire diaries."
Sen sov jag lite till. Kändes som jag behövde en sån dag.
De blev att åka till mor min igen, käka lite.
Moster o hennes man va på besök.
Framåt kvällen åkte jag hem, Emma kom.
Vi tog en cigg o sen satt vi o chillade hos mig.
Hon färgade mitt hår, vilket va väldigt välbehövligt.
Så de tackar jag o bugar för min lilla stjärna.
Sen gjorde vi våran favorit, pommes med grillkrydda :)
Dags för henne att åka hem, o då mötte vi min granne utanför.
Vart tyst o lugnt här hemma eftersom han varit utomlands 1 vecka.
Men denna kväll va han inte lugn, för han va full som en kastrull.
Så han hälsade på mig, vi kollade film, " Anaconda ".
Han somnade som en stock så fick väcka honom.
Efter att ha fått iväg honom hem till sitt så gick jag o la mig.

O så är de söndag idag, har inte gjort mycket vettigt faktiskt.
Diskat o tvättat all min tvätt, fattar inte hur de kan bli så mycket.
Varit hos mamma o hämtat lite kartonger, med mitt skrot i.
Dom ska ju sälja sitt hus o de ska va fotografering där imorgon.
Inför visning o sådär så fick hämta mitt skräp.
Sen satte mammas sambo dit min registreringsskylt.
Den lossnade ju efter smällen i söndags.
Fan de har redan gått en vecka, sjukt.

Nu sitter jag här, pratat lite med Viki i telefonen.
Ska duscha o dona mat till imorgon sen kolla "Vampire diaries".
Mekat mig igenom säsong 1, så ska börja på säsong 2 nu.
Sinnessjukt bra, så har ni inget o göra o vill börja kolla något.
Ladda ner "Vampire diaries" o ENJOY!

Ah just de, fick besök av små häxor idag!
Tydligen halloween o allt, jag är för gone för o hålla koll på allt.
Men hade tyvärr inget gutt o ge dom.
Så lär väl få bus hela natten.
Men dom blev glad av o va me på bild iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback