Bra lördag!.... 2011-10-08

Jag är på sinnessjukt bra humör.
Bra väder, dock kunde de va liite varmare.
Hade en riktigt bra fredag.

Jag jobbade, kom hem, storstädade min lilla lya!
Åkte med mamma o Jonas till Kalmar o beställde kök.
Som ska så fint sättas in i de nya huset.
Sen blev de hem till mamma, äta varma mackor.
Slötittade lite på tv, missade idol.
Så de blir o åka hem till mor min idag.
Kolla reprisen för jag MÅSTE se de :)

Igår blev de en tripp till Oskarshamn efter allt.
Mys med film o lite gutt tillbehör i trevligt sällskap.

Igår va allt kanon. Idag är allt kanon.
Blir de kanon imorgon med? Jag hoppas på de.
Känns som vingarna är breddade o jag är redo för allt.
Flyg Malin flyg, uh så bra! Låt detta hålla i sig.
Man vet aldrig när nästa downfall är.
Hoppas de är låångt låångt borta.

Tjaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback