Bitter.... 2011-10-12

Dagen började riktigt bra på jobbet.
Jag va glad å härjig som vanligt.
Men Sara sådär lite halvbitter.

Sen va de den där jävla fotbollen.
Bara för o va bittrast o mest anti så höll ja på HOLLAND.
Jag tjoade o gapade o fick ett svar från någon "Håll käften!"
Dock vann Sverige med 3-2, SYND! Eller något.
Alla är helt inne i fotbollen.
Alla radioapparater på Scanias montering ON.
Jag ville springa runt o slå sönder dom allihop.
Ja, man får faktiskt va lite bitter, ibland.

Men jag har iallafall fått en del frågetecken ut-trasslade.
Känns skönt, för jag vet iallafall vart jag står.
Nu har jag väl bara massa att se fram mot.
Inte så bara, men de återstår att se.
Ska bearbeta denna jobbveckan först.

Imorgon ska jag komma upp i tid.
Träna röven av mig, igen, på crosstrainern.
Sen köra mage o lite andra övningar igen.
Aldrig haft sån träningsvärk i min mage någonsin.
Men de är gutt då vet man att man lever :)
Å regnar de inte ska jag klippa gräset med.

Time to sleep!
Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback