Äntligen lite energi!.... 2011-10-19

Peppa peppa ta i trä!
Jag har fått lite energi.
Kanske är de överskottsenergi.
För så trött jag varit dessa dagar.
De borde fan va olagligt.
Fast samtidigt, jag behöer komma ner på jorden ibland.
Så jag har njutit av o bara få ligga i sängen, kolla "Glee" o mysa.

Idag fick jag ett ryck, sett FÖRJÄVLIGT ut här hemma.
Proppfull o ännu mer proppfull tvättkorg.
Disken har svämmat över i diskhon.
Golvena har varit avskyvärda, kaos helt enkelt.
Så än så länge har jag diskat o röjjt på diskbänken.
Jag har dammsugat, vattnat mina blommor.
Tömt kattlådan o dammtorkat överallt.
Skrivit en handlarlista, imorgon ska de storhandlas :)
De som återstår nu är o bädda lite i sängen.
Sen ska jag tvätta all hemsk tvätt.

Sen så blir de ett rejält träningspass på crosstrainern o min magmaskin.
Imorgon ska jag ha sån sinnessjukt goo träningsvärk :)
A just de, dona lite mat tills imorgon också.
Sagt de i 2 dagar nu, men som sagt varit helt slut.
Så har ätit 2 burkar pizzasallad o en banan dessa dagar på jobbet.
Mamma gjorde kålpudding i söndags, så de åt jag i måndags.
Min favoritmat så de slank ner gutt i magen :)
Ska göra något med kyckling hade jag tänkt idag.
Sen dusch o njuta av mitt älskade "Glee".
Hoppas jag är trött till kvällen för jag måste sova.

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback