7 oktober.... 2011-10-07

Idag skulle jag egentligen varit ledig.
Jag skulle åkt upp till Åberg i Stockholm.
Men de blev ändrade planer för några veckor sen.
Så jag jobbade på som vanligt på Scania.

Varit en bra dag på jobbet idag.
Sara har bittrat o jag har varit lycklig.
Brukar vara tvärtom ;) Haha!

Men underbart att få gå hem 12.24!
Ännu en vecka gjord, nästa vecka väntar kvällsvecka.

Jag har faktiskt inte så mycket att skriva.
Mer än att de är sinnes gutt att de är helg.
Får se va jag gör i helgen.
Imorgon ska jag på kalas iallafall.
Mina kusiners mamma fyller år.
Annars inget särskilt, men hoppas på något gutt.
Jag ska iallafall se idol ikväll :)

Tjoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback