5 oktober.... 2011-10-05

Här ligger jag i min säng o klockan är efter tolv, som vanligt.
Borde väl egentligen sova, men inte så lätt när jag sovit 5 timmar.
Kom hem från jobbet o skulle powernapa som vanligt i 30 minuter.
Ja så blev de pannkaka av alltihop, va förvånad jag blir, nä inte särskilt...

Legat o slötittat på Simpsons o Family Guy!
Halvsovit däremellan, ja hujedamig.

---

Jag har kommit på att saker man inte vet, de är meningen att man inte ska veta dom.
För får man veta dom så far tankarna runt i huvudet o de blir kaos i hjärnkontorer.
Väggar rasas o man blir mer o mer sluten för sig själv just för tilliten raseras.

Jag va sån, eller är väl fortfarande lite kanske.
Skulle veta allt om alla, men mådde jag bättre av de?
Nävars, jag gjorde ju inte de. Snarare sämre om man hamna mittemellan.
Så jag kommer jobba med att inte lägga ner så mycket energi på allt annat.
Jag ska börja tänka mer på mig själv o bara ta in sånt som gynnar mig själv.
De tror jag faktiskt i längden gör en gott o de är sånt jag behöver.

---

Time to sleep.
Försöka iallafall.

Igår blev de "No strings attached"
Häromdagen "Water for elephants"
Ikväll blir de "Allra käraste syster"

Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback