10 oktober.... 2011-10-10

Kan sammanfatta helgen som mycket bra.
Länge sen jag bara va på hemmaplan.
Fredags hade jag de bra, mycket bra.
Halva lördagen också, ska inte klaga.
Resten av lördagen va vi hos morbror.
Käkade god mat å efterätt o spelade spel.
Kalas som sagt o de går alltid hett till :)
Min släkt är bäst, tjoho!

Sov hos mamma i lördags, skönt.
Söndag idag, åt frukost, Sofie å Mattias kom hem.
Alltså min syster o hennes pojkvän.
Sen har de varit soffhäng till massa program.
Sen körde jag lillasyster till jobbet.
Å jag körde vidare mot Ålem, till Emma.
Hon är hemma från Karlskrona.
Skönt o få lite kvalitetstid.
Sen bar de av hemåt igen.
Mat hos mor min, lax o potatis.
Hämta syrran på jobbet.
Sen blev de film.
Sen tog jag min man under armen.
Tog rallybilen hem.

Borta bra men hemma bäst.

Älskar min syster.
Fick 2 limpor bröd o ett paket smör.
Sen 3 paket cigaretter.
Gutt hon jobbar på konsum.
Plus att hon har personalrabatt.

Nu ska jag sova!
Imorgon börjar mitt nya liv.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback