Shalala!.... 2011-11-21

Måndag igen, o ännu en dagvecka.
Chefen ringde i fredags o fråga om jag kunde gå dag denna vecka.
Vilket alltså innebär att jag jobbar med de andra skiftet.
Absolut inget fel med det, sköna människor där såklart.
Men framåt lunch så började jag sakna mina godingar.
Såklart på MITT skift, o när vi nästan skulle sluta.
Ja, då började en efter en på mitt skift droppa in.
Jag blev som en unge på julafton, helt lycklig.
Jag frågade min chef om jag fick jobba :P
Men dom behövde inget folk, vi är många tydligen.
Å eftersom jag redan tackat ja o jobba dag denna vecka.
Så får de väl bli så, gick inte ångra sig tydligen :P
Så de är bara o bita ihop, tisdag o onsdag o torsdag.
Fredag ska jag jobba med mitt skift, wihu.
De är faktiskt inte så hemskt som de låter.
Men vafan, jag saknar mina puddingar, så e de.

---

Helgen har varit jättebra.
I fredags va jag på bio med Jossan o Annika på mitt jobb.
Jossan hade med sig en kompis också.
Först käkade vi pizza o sen blev de bio, "Twilight".
Galet bra o så får man såklart vänta 1 år till nästa.
Sen åkte jag hem till Sara o har spenderat min helg med henne.

Lördagen åkte vi o handla o dona, alkohol o mat.
Kvällen väntade på oss med lite party.
Jag spontantatuerade mig också.
Ingen som är särskilt förvånad.
Jag är ju trots allt som jag är :)
Men jag blev toknöjd så ska inte klaga.
Men dra mig BAKLÄNGES va ont de gjorde.
De va värt de helt klart när de va färdignålat.
Kvällen bar oss iväg till Saras bror o därefter till Jocke.
Blev inte någon utgång till krogen men de va trevligt ändå.

Söndagen va slapp, låg i princip i sängen hela dan.
Sov i omgångar o sen käkade Sara o jag tacogratäng.
Därefter bar de av hemåt till Mönsterås.
Somnade innan 23.00 vilket inte händer ofta.
Men helgen har sugit ur alla mina krafter.
O jag antar att de va välbehövligt med lite sömn.
Dagveckorna brukar inte se så bra ut för mig.
Med tanke på att jag bara sover max 3-4 timmar.
Men denna veckan ska jag skärpa mig.
Försov mig inte idag, men som sagt, de är bara måndag.

Ska inte göra något särskilt idag, skönt faktiskt.
Tvätta lite så jag har rena jobbkläder annars blir de slapp.
Kolla på lite "Glee"-avsnitt i väntan på att ett nytt avsnitt av "Vampire" ska komma :)

Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback