Mitt i natta.... 2011-11-28

Jahaja, återigen en sån där hemsk ångestsöndag.
Fast idag är de mer ångest än vad de brukar va.
Ombalansen va i fredags på jobbet, orkar inte förklara.
Men de innebär kaaaaaaaaaaalabalik på jobbet imorgon.
Massa nytt o massa okänt vilket gör fröken Lilja totalt nervous.
Men de går säkert bra, peppa peppa eller något.

Haft en bra helg, faktiskt.
I fredags så satte jag i nytt löshår :)
Skithappy typ, o sen va de jobb några timmar.
Sen bar de av hem typ, o sen hem till mor min.
Käkade lite mat, jag å lillasyster lagade mat faktiskt.
Sen körde hon o jag in min morbror till "Lasse Stefans" i Kalmar.
Sen plockade jag upp min lilla Emma i Ålem o sen hem till Måset.
Vi tillbringade några timmar till hos mor min o sen va klockan natt.
Då bar de tillbaka till Kalmar för o hämta hem min kära morbror.
Därefter somnade Emma å jag som två grisar hemma hos mig.

Lördagen så åkte jag, lillasyster, Emma o Julia in till Kalmar.
Blev o käka bakpotatis med gutt tillbehör å gå på stan.
Skulle checkat in julmarknaden på slottet men sket i de.
Blev besök ute på Hansacity med o hujedamig vilken bilresa.

Kvällen där tillbringade jag i Oskarshamn, mycket trevligt.
Sov hos Sara o även denna dag somnade jag som en stock.

Idag söndag blev de julskyltning i Oskarshamn.
De va mys fast den där jävla stormen Berit kunde härjat mindre ju.
Blev o fika lite på Coffeehouse o de va mys.
Sen blev de ett par timmar hos min andra Sara.
Käkade lite mat o umgicks, kvalitetstid ju.
Kom hem för en timme sen typ.
Ligger i sängen o kan absolut inte sova.
Känns som taket ska lossna.
Vilket jävla oväder !!

Fyller ut detta inlägg på denna muskulösa man, WILLE!
Saras lilla goseman som är så fin, tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback