Måndag igen.... 2011-11-07

Veckorna kommer o veckorna går.
Måndag idag o eftermiddagsvecka.
Ganska skönt o få börja jobba igen.
Jag har gått å längtat lite.
Jag o för mycket fritid går inte ihop.
Blir så rörigt i mitt lilla huvud då.
Bättre o få ha rutin på livet.
Då hinner man inte fundera så mycket.
Å de anser jag vara bra iallafall.
Haft en kanonbra helg faktiskt.
Varit i Växjö hos pappa, farfar.
Umgåtts o haft de jättetrevligt.
Spenderat mkt tid med mina 2 systrar.

Natten till idag sov jag hos min lilla Emma.
Å kvällen igår spenderade jag med Sebbe, Malin o Emma.
De va trevligt, som vanligt, härj härj :)

Nu ska jag packa de sista, sen bär de av till jobbet.
Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback