Jag andas, alltså lever ja!.... 2011-11-04

Klart man hade hoppats på något bättre.
Fast sanningen uppskattar man ju.
Även om den sårar just för stunden.

Av detta har jag lärt mig att jobba hårt.
Jobba med mig själv.
Hitta mig själv, lära känna mig själv.
Sen återkomma ur askan, ny.
Mina rädslor ska jag övervinna.
Jag kommer hoppas långt inne.
Jag ska bevisa att de omöjliga är möjligt.
Inte än men jag ska lösa detta.

---

Är i Oskarshamn nu, varit sen igår.
Hos Sara o jobbet typ.
Igår åkte jag dit frivilligt.
Idag fackmöte, skitsurt.
Men ska bege mig hem ikväll.
Hem till en tom lägenhet.
Bagge är hos mamma.
Där lär han va ett tag.
Avlivade våra 2 katter idag.
Men så e de! :/

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback