Grå tråkig tisdag.... 2011-11-08

Utomhus är de grått å trist o skitväder.
Tror t.om de har regnat lite.
Jag brukar ryckas med av vädret.
Ja alltså, humörmässigt osv.
Men idag känner jag mig på topp faktiskt.
Vet inte varför faktiskt.
Men vill inte fundera på de.
Tar tillvara på de här dagarna.

Jag har precis slängt ihop en lasagne.
Den står i ugnen nu o sen blir de o göra matlådor.
Käkar lite frulle nu, mm fil är så gutt :)
Vikt lite tvätt o bäddat sängen.
Ja, sånt där vanligt småplock.
Sett ut som djävulens lya.
Varit såå stökigt o härjigt här hemma.
Jag tror jag blivit beroende av kaffe?!
Dricker liiiiiitervis på jobbet o massor hemma.
Dricker inte lika mycket coca-cola, o de är väl bra?

Å så kom min lilla man hem imorse, mamma va å lämnade honom.
Så han ligger o sover här bredvid mig, som en stock.
Lekt med han så han är helt slut stackaren.
Ska slänga i en maskin tvätt med så de är klart.
Så den där jädra tvättkorgen slipper bli TONHÖG!

Hittat mig en ännu en bra låt.
Joel and Luke - Loves To Blame

Ja, tja tja då, nu orkar jag inte skriva mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback