Gone.... 2011-11-28

Jag är totalt gone i hela kroppen ska gudarna veta.
Vi har kört första dagen med ombalansen.
De går inte särskilt bra för Scania, dom förlänger inga kontrakt.
Folk får gå titt som tätt o de är mindre o göra.
Så vi har fått andra uppgifter av andra liner.
Vi har ju haft våra monteringsgrejs, men nu har vi mer.
O de har varit mycket o ta in o mycket att lära.
Mina ben har gjort sitt o de pulserar upp i höfterna.
Känns som jag sprungit flera tusen mil alltså...

Lovade mig själv att inte göra ett skit efter jobbet.
Men som vanligt håller jag inte mina löften till mig själv.
Blev o göra 2 maträtter o massa matlådor.
Så nu är de klart o de är skönt o inte behöva tänka.
Donade undan disken med o plockade undan annat skit.
Så nu är här ordning o reda o mys igen :)
Ligger totalt jävla död o begraven i soffan nu.
Tänt ljus o har de mys för mig själv, utan Bagge dock.
Men mamma kommer snart med han.

Sova tidigt ikväll men innan de ska jag plaska runt i duschen.
Tjingaling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback