Gå i ide?.... 2011-11-29

Jag funderar på att gå i ide, tänk o va en björn...
Jag är så fruktansvärt trött hela tiden.

Tredje veckan jag jobbar dagtid nu, gått förvånansvärt bra faktiskt.
Jag är ju mästarnas mästare på att försova mig ju, men har skött mig.
Går upp i tid o donar med de jag ska sen bär de av mot Drömfabriken.
Är pigg å glad på jobbet också, tjoar o härjar hela dagarna.
Men så fort jag kommer hem så känns de som ett slag i huvudet.
PANG, soffan är som en stark jävla magnet, jag faller rätt ner.
Powernap på 30 minuter tänker jag, men brukar aldrig sluta så bra.
Sov 2.5 timme idag efter jobbet, va jävligt skönt faktiskt.
O kroppen just nu vill sova, igen, men de är fan "House" ikväll.
Å de kollar jag ju på varje tisdag, that's my man.
Sängen verkar va väldigt sugen på att ha mig där nu.
För jag känner i hela kroppen hur den vill in där o lägga sig.
Blir nog de trots allt, "House" får vänta tills imorgon tror jag, eller?

Å jobbet, ombalansen tar död på mig.
Bläääääääääääää!

JAG KAN INTE SLÄPPA TEDDYBJÖRNEN.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Annika

Du kommer vänja dig snart. och teddy kommer nog snart till dig

2011-11-29 @ 21:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback