?.... 2011-11-11

Finner inga ord längre faktiskt!
Jag är besviken, arg och ledsen.
Men ändå spelar det ingen roll.
Folk gör som dom själva vill ändå.
Vad hände med att respektera andra?
De slutade visst existera..
Ordet "existera" är bara ett ord.
Ett fånigt ord precis som "förlåt".

Skulle jag skriva ordagrant vad jag känner.
Ja vars ni skulle rynka på brynen.
Men sån obeskrivlig frustration.
Varför blir man förvånad?
Den ena är värre än den andra.
Vem är egentligen äkta?
Vem kan/ska man anförtro sig till?
O vad leker folk för lekar?

Jag säger bara, sluta upp med de!
Ni lurar bara er själva. Idioter!

Folk runtomkring en faller för de falska.
Varför i helvete då för?
Tjänar inget till på å va snälll.
Tjänar inget på o vs givmild.
Man får knivar i ryggen ändå.
När man minst anar det, tro mig.

Go to hell!
Hejdå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback