30 november.... 2011-11-30

Jaha då va de sista november o december är på ingång.
De är svinkallt ute men dock ingen snö vilket gör mig NADA.
Jag hatar kylan, jag hatar snö, så hoppas de inte kommer något.

Jobbat idag som vanligt.
Ombalans-skiten har gått bättre.
Men fortfarande är jag emot skiten.
Allt va bättre innan alla förändringar.
Stress stress stress, hm, inte min grej.

Imorgon ska jag tydligen på brandutbildning också.
Vilket jag absolut INTE ser fram mot, trodde inte de va än.
Men de va de o jag kan tyvärr inte smita ifrån de.
Men jag lär väl överleva de också, som med allt annat.

Fan vad bitter jag är nu känner jag men jag är sån idag.
Blir så förbannad på hela min livssituation.

Jag känner mig ensam.
Jag vet att jag har vänner, familj.
Jag har bil, katt, egen lägenhet, pengar osv.
Men de är ändå något som fattas mig.
Å när man väl tror att man hittat de som fattas.
Så tappar man de, precis när man tror man håller de som hårdast.
O de krasas rätt ner i backen o går i tusentals bitar.
SUCK o man blir som ett stort frågetecken.
Man står där med hundögon, besviken.
Å fattar nada, precis som vanligt.

Aja, ingen som är road av o läsa mitt bittrande iallafall.
Men de iallafall så jag känner, o de suger ska ni veta.

Vart tog teddy vägen?

Kommentarer
Postat av: Annika

Du vet vart teddy har tagit vägen ;P

2011-12-01 @ 21:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback