16 november.... 2011-11-16

Flög upp som en dåre inatt vid 2-tiden o trodde jag försovit mig.
Men insåg att jag bara sovit i någon timme o att jag hade nåra kvar.

FLÖG upp igen vid 05.40, blir hämtad 05.45, så de blev snabba ryck.
Vet inte vad de är med mig o klockan som ringer på morgonen alltså.

Jobbet flöt på o allt gick bra, fick sluta jobba vid 13.30 typ.
Så i väntan på att klockan skulle bli 15.12 så städade vi.
Sen blev de mest o sitta o vänta på att klockan skulle gå.

Efter jobbet blev de hem o slänga av sig montörkläderna.
Sen bar de av till Kalmar med lillasyster som skulle shoppa lite.
O jag hittade 2 älsklingar som jag ska köpa så småningom.

Nu blir de o skutta in i duschen o sen kolla lite "Vampire Diaries"
Sen försöka sova i tid någon jävla gång.
Innan 00.00 är mitt mål för idag.
Ska bli spännande o se hur de går.

TJO!





Kommentarer
Postat av: EliiiN

Dom svarta va najs :)

2011-11-17 @ 12:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback