Stackars lilla mig!.... 2011-05-26

Det blev besök hos farbror doktorn.
Jag hoppades nästan på halsfluss.
Så jag kunde få pencillin o sen e de bra.
Men självklart inte, som vanligt.
Kraftig halsinfektion, något virus-skit.
Så de blir bara o kurera sig ordentligt.

Haft en helvetesdag på jobbet med.
Mått så sjuukt dåligt, haft feber till o från.
Tryckt i mig ipren o pepsi, då är man odödlig.
Ja, iallafall för stunden kunde man ju låtsas.
Vid kl 23 stämplade jag ut, slutar 23.12.
Men en förebyggande grej, karens o grejjer.
Mår jag piss imorgon, så stannar jag hemma.
Men jag får fortfarande betalt, typ 80%.
Fattar ingenting av de där, men de blir nog bra.
Jag måste bli frisk snart, pallar inteeeeee!

Imorgon kommer iallafall mina flickor hit.
Mina små söta flickor Emma x 2.
Ska färga Åbergs hår o fläta Emmas.
Så dom blir fina till balen dom har på lördag.

Så nu är de dags för sängen.
Bege sig in i drömmarnas värld.
Ska bli riktigt skönt.
Hoppas på en lugn natt.

Jag saknar dig.
Jag saknar oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback