Solig, bra, lugn söndag.... 2011-05-22

Vaknade upp med ett leende på läpparna.

Jag begav mig hem till mamma, hjälpte syrran o städa undan.
Men vi tog en paus o begav oss ut i solen, käkade pizza.
Ja ni tänker säkert att jag inte gör annat än o äter skit.
Men jag går inte upp ett enda GRAM, o jag älskar de.

När vi mättat magarna åkte vi ut till Oknö, njöt av vädret.
Sen begav vi oss hem igen och tog de sista skräpet.
Jag tog mig en powernap i soffan, Bagge också.
Den lilla rackaren har varit på rymmen i helgen.
Därefter blev de dusch o fix, sen fotboll.

Sofie åkte till Mattias, dom skulle fixa lite till balen.
Å de ser jag fram mot att få se, finingarna :)
Jag åkte hem till mamma, dom kom hem från Öland.
Sen packade jag mina saker o begav mig hem.

Så nu sitter jag i soffan o myser.
Slötittar på skiten som är på tv.
Beundrar min otroligt snygga gadd ;)
O hoppas även denna dag slutar bra.

Imorgon är de dags för hårförlängning.
Mycket bra som hänt o mer som kommer hända.

Denna vecka är de eftermiddagsvecka.
Gutt, hoppas på fint väder.

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback