Sista dagen i majmånad.... 2011-05-31

Imorgon är det 1 juni, bara 9 dagar kvar tills jag blir 22 år :)

Jobbat idag, som sagt förmiddagsvecka.
Konstigt nog går de veckorna snabbare.
Eftermiddagsveckorna vill man stryyyypa.
Sista dagen imorgon så jävla gutt :D
Sen är man lååångledig, yihu!

Vilken sjuk dag detta varit.
Jag har varit på bästa humöret på jobbet.
Skrattat o haft mig som en tok, kanske för jag är så trött?
Sen satt jag på en station som är lite off från dom andra.
Satt med mina kära lurar i öronen o for iväg i tankarnas värld.
Kanske satt jag o funderade på varför Bruno Mars gjorde Lazy song?
Jag tror nog allt han är en liten latmask den där Bruno...
Nog om han, en i min grupp som heter Björn ÄLSKAR o skrämma mig.
Jag är så fruktansvärt lättskrämd o hoppar till så fort någon säger mitt namn.
Men idag satt jag där på min stol o Björn kom bakifrån springandes o skrek WAAAAH!
Jag hörde ju inte han skrika men ja kände ju när någon tog i mig o ja gallskrek.....
Jag sprang rätt in i en ljusbom, en sak som gör att line stannar om något blir fel.
De sjuka va att allt gick så jävla fort att jag hann inte uppfatta vad som hände.
Jag stod o höll för huvudet o bara skrek, medans Björn o en till skratta som galningar.
Japp, jag tror nog att hela Scanias montering har hört mig tokskrika som en dåre.

Kom hem från jobbet iallafall straxt efter 15.30.
Åkte hem till mamma, deckade i soffan o sov ca 1 timme.
Sen körde jag syrran till bussen.
Straxt efter 17.00 kom jag hem till mig.
Tog av mig kläderna i farten.
Slängde mig i sängen o somnade.
Vaknade kl 23.00, fyfan så gutt.
Precis fått undan de gigantiska berg av disk.
Fått i mig lite mat o mitt pencillin.
Ska duscha av mig lite sen sova igen.
Känns som jag börjar komma ifatt.
Gått miste om såå många timmar.

Godnatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback