Lite längre hår, check!.... 2011-05-23

Det blev inte särskilt många timmars sömn inatt.
Men jag har iallafall lärt mig att ALLTID lita på magkänslan.
För 9 av 10 gånger har den alltid haft rätt.

Men som sagt, jag är inte förvånad.
Nästan gått o väntat på NÄR saker o ting ska komma fram.
Det är nästan för sorgligt för att vara sant.

Men de sägs att vissa straffar Gud med en gång.

Jag klarar mig bäst själv :)

---

Upp klockan 7.45 idag, vara hos frisören vid kl 8.00!
Så nu sitter hårförlängningen där den ska.
Jag är riktigt nöjd o de känns riktigt bra.
Blir en snål månad, men de är de värt.
Fast skattepengarna trillar väl in snart.
Tatuering o hårförlängning är inte gratis.

Nu blir de att laga mat så jag har något till jobbet.
Sen ska jag dona med tvätten o sådär.

Därefter jobb 15.12 - 23.12!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback