Läkaren igen!.... 2011-05-26

Det fick bli ett besök till idag, till läkaren.
Emma o Emma va här, o de högg till i min rygg.
Njurarna som ballade ur totaaaalt.
Ringde o fick tid ganska omgående.
Fick ta nya prover, värdet igår va 46.
Idag hade de stigit till 66 + jag haft feber konstant.
Urinprov också, vilket inte heller alls va bra.

Idag va de ingen kraftig halsinfektion.
Nu är de konstaterat att jag har HALSFLUSS.
Ganska kraftig sådan, aj aj aj min lilla hals.
Sen ska jag få pencillin för urinvägsinfektion med.
Som har gått upp i njurarna.
Allt på en gång, visst låter det härligt?
Nu är iallafall febern borta, som tur är.
Är väl bara en tidsfråga innan den återkommer.
Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen igen.
Blir inget jobb för mig idag.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback