Kalmar o Vallen!.... 2011-05-20

Efter att jag suttit 3 timmar under nålen blev det snabba ryck.
Hem o slänga ihop lite kläder o smink o annat nödvändigt.
Tanka racerbilen sen bar de av mot Kalmar till mina töser.

Gjorde en sån typisk Malin-grej på bolaget också.
Inhandlade såklart lite alkohol inför kvällen.
Stod i kön för att betala, o tappar ett 6-pack Corona...
SPLASCH PANG BONG, de lät som en bomb sprängdes.
Å jag önskade då just i den stunden att jag inte existerade.
Men jag behövde inte betala för de som gick sönder.
Fick gå o hämta ett nytt o de höll jag stenhårt i.

NÅ.. Väl hemma hos söta lilla Eve blev de röjj.
Unionsgatan, det är där allting händer ;)

Tack för en kanonbra kväll Emma, Åberg, Eve, Måns, Konne med flera :)

Söta lilla Eve!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback