Hohojaja!.... 2011-05-03

Bra natt!
Fick sova.
Nya sängkläder.
Nyduschad.
Lite för mycket.

Avverkade mina timmar på jobbet.
Gick som en dans ju.

Väl hemma, tvingade mig själv å ta tag i tvätten.
Sortera sen va de bara o lägga allt i tvättkassen.
Packa väskan till gymmet, o sen begav jag mig dit.
Jag måste förbättra min kondition mer + bränna lite.
Kommit en bit på vägen o de känns faktiskt bra.
Idag sprang jag i 25 minuter, sjukt skönt!
Därefter lite rehabträning för mitt trasiga knä.

Keep up the good work Molly! :)

Blir o ta sig en sista tripp till tvättstugan.
Får räcka för idag, tar resten imorgon.
Hänga upp allt i sovrummet.
O de bästa är doften av nytvättat :)

De sista jag gör för idag är o fixar käk till imorgon.
Sen ska jag avnjuta de som är kvar av denna dag med film.
Hoppas på en god natts sömn.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback