9 maj.... 2011-05-09

Sovit som en gris inatt, svettigt o varmt.
Upp tidigt, skulle köra grannen till Kalmar.
Han skulle på sjukhusbesök.

Jag o syrran tog oss en vända på stan.
Tog oss lite frukost på McDonalds.
Sjukt skönt att komma upp tidigt.
Sen strosa runt bland allt folk.

Sen bar det av hemåt efter vi släppt av Sofie i skolan.
Handla lite mat till eftermiddagens jobb o sen hem.

Ska se om jag hinner städa undan lite här hemma.
För de ser ut som någon släppt en bomb.
Jag borde egentligen städa, blir stökigt igen.
Men det är så de är, enformigt o dant.

Jobb 15.12 - 23.12 sen blir de måndagsmys!

Kommentarer
Postat av: Martin

Kalmar =) Min hemstad!

2011-05-09 @ 13:54:46
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback