6 maj.... 2011-05-06

Äntligen den där efterlängtade jävla fredagen.
Dagen började ju såklart med att jag försov mig.
Vaknade 05.50 av att min telefon ringer.
Han som kör denna vecka va de som efterlyste mig.
Jag flög upp, visste inte vart jag hade mitt jävla arsel.
Bad han hämta dom andra först så skulle jag skynda på.
Slängde ner lite allt möjligt i min väska, ja herregud.
Fick iallafall med mig stämpelkortet o mina jobbkläder.
Resten brukar lösa sig på ett eller annat vis :)

Jag har varit trött, flummig o på rethumör idag.
Skrattat o härjat, ja jösses säger jag.
Min PL frågade mig om jag hade vuxendamp?
Ah, de kanske jag har, sånt jag låter vara.
Blir nog inte bättre om jag får de bekräftat :P

De blev en sväng ute med Bagge också.
Ja herregud, agent 007 på spaningsuppdrag.
Bagge som har längsta benen fick dom kortaste.
Jag fick mig ett gott skratt iallafall.
Va nog väldigt mycket nya intryck.
För han sover som stocken i soffan.

Kvällen kommer jag tillbringa i Kalmar.
Ska grilla med kusin o lite annat folk.
Ingen alkohol för min del, går faktiskt ha trevligt utan.
Hoppas iallafall att jag slipper sova själv.

Trevlig fredag folket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback