5 maj.... 2011-05-05

Jösses vilken dag de varit.
Jag har varit på svinbra humör.
Haft skrattanfall på jobbet.
Så flummig, så roligt :)

Hem o käka lite kesella o hallon.
Mumms o magen blev mätt o go.
Precis varit o handlat med mamma o syster.
Bagge behövde lite ny kattsand.
Införskaffade han faktiskt en sele + koppel.
Jag skrattar som en jädra tok alltså.
Kattfan har fått spunk, som Pippi Långstrump hade sagt.
Han ligger på rygg, precis som han har fått stryk.
Tittar på mig helt ynkligt o slickar på selen.
Selen är rosa o han ser så jävla sockersöt ut.
Han får gå med den hemma ett tag nu.
Jag ska bege mig bort till gymmet o springa.
Sen ska Baggemannen o jag ta en promenad.
Ska bli sjukt kul att få se han ute, i gräset.

Beställde en klänning idag, till lillasysters student som jag ska ha på mig.
Beställde en från H&M för ett par veckor sen, men den va tydligen slutsåld.
Så fick tänka om angående den saken men de gjorde inget.
För klänningen jag föll för idag va inte så pjåkig trots allt :)

Kommer bli kanon när brännan blivit lite najsigare.
O sen när hårförlängningen är på plats, mums :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback