25 maj.... 2011-05-25

Feber o sånt fruktansvärt halsont heeela natten.
Mamma kom idag på morgonen med värktabletter o RAMLÖSA!
Ringt till läkaren också, ska vara där kl 13.30.
Haft skiten i 2 veckor nu, trött på de faktiskt.
Så troligtvis ska jag få pencillin, hej halsfluss.
Som om de inte är nog med att jag har feber?

Dubbelpass på fredag, vet inte om jag är så sugen på de längre.
Nästa vecka, den 3 juni är vi lediga, eller ja vi måste.
Antingen tar man ut komp, men jag har typ 4 timmar.
O i mitt fall måste jag ta tjänstledigt, vilket är obetalt.
Därför jobbar jag dubbelt nu på fredag.
Så får jag 6 timmar plus på kompen.
O då tar jag dom timmarna 3 juni.
Så de jämnar ut sig o blir perfekt.
Plus att jag får betalt för o va ledig.
Mycket bättre än o ta tjänstledigt.

Jag har inte tränat på 2 veckor heller.
Så sjuuukt dåligt samvete över de.
Äcklas av mig själv, usch.

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback