21 maj o vi kör igen..... 2011-05-21

Vilken hemsk lördagmorgon..
Skallen mådde som den förtjänade.

Hade min lilla Emma snarkandes vid min sida.
Det blev McDonaldsmat för hela bunten på dagen.
Jag, Emma, Eve o Måns kollade Justin Bieber-filmen.
Njöt av maten o av varandras UNDERBARA sällskap.
Mycket skratt, o jag har kommit fram till att vi är sjuka i skalet.

Jag tog mig en powernap o dämpade febern med lite pills.
Sen bar de av hemåt, Emma skulle jobba o jag skulle hem.

Åkte o handlade med lillasyster och Anna, grilldags.
Däremellan var jag ute med Svea o Freja, kusinens hundar.
Skönt att få rensa skallen lite innan de va dags igen.

När maten hade slunkit ner började vi fixa oss o tagga.
Ännu en utekväll i Kalmar väntade på oss.
Å KLÄDÅNGEST SOM VANLIGT.
Bytte 4-5 gånger innan jag bestämde mig.
Skit de där, lika bra att gå naken...

Sofie o Anna försvann till Vallen.
Jag drog till Eve o Konne, trevligt :)
Sen framåt småtimmarna gick jag till Vallen.
FRUKTANSVÄRT mycket folk, o många känningar.

När klockan var 02.30 åkte vi hem, o jag sov som en gris.
Som en zombie la jag mig i sängen o somnade lika fort igen.

Tack för ännu en bra och trevlig dag/kväll mina kära.











Men tillslut nöjde jag mig med denna klädsel, svart o enkelt.
Dock ett par vita converse istället för mina nya, älskade rosa.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback