19 maj.... 2011-05-19

Kändes som jag va död imorse när jag vaknade.
Sovit gutt o sådär men hjärnan har nog åkt bergodalbana.
Men väl framme på jobbet så blev jag glad.
Är så glad att jag har så bra o goa arbetskamrater.

Gått o blivit dunderförkyld o febrig med.
Är de bara motgångar nu eller? Känns så iallafall...
Men de går väl över så småningom.

Varit mycket kalabalik ett BRA tag nu.
Jag hoppas de lägger sig snart.
För min kropp o själ orkar snart inte mer.
Men saker o ting löser sig väl med tiden.
Jag hoppas iallafall de.
För jag har ju varit påväg uppåt.
O allt har ju varit så himla bra, eller?

Nu ska jag faktiskt rycka upp mig lite.
Tvätta lite, fräscha till här hemma.
De syns ju direkt när man inte har ork.
O de är väl därför jag avstår från o va hemma.
För jag gillar inte o vara där de är oreda.

Tjohej, imorgon gäller de.
Jag är SVIN-NERVOSITETUS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback