17 maj.... 2011-05-17

Idag är de Norges nationaldag!

Jag är hemma från jobbet idag också.
Men som sagt, återvänder imorgon igen.

Har inte alls mycket kvar att måla nu.
Känns som att jag MÅSTE bli klar idag.
Så ja kan få städa upp här efter allt kladd.
Och det är stor skillnad tycker jag.
Ljust och fräscht o VITT ;)

Imorgon ska jag till läkaren, efter jobbet.
Dom ringde precis efter att jag stått i kö.
Så ska få pencillin o så, sen hoppas vi jag blir frisk.
Pallar inte va sjuk o krasslig längre.
Särskilt inte när de drabbar jobbet.

Ska bära ner lite skit i förrådet nu som ÄNTLIGEN är tömt.
De har varit en av granntanterna som haft de.
Nu har hon tömt de, 1 år senare, man får tacka.
Bättre sent än aldrig!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback