16 maj.... 2011-05-16

Det blev jobbet som vanligt, dagvecka.
Mådde illa redan när jag vaknade.
Magen levde sitt egna liv också.

Började jobba som vanligt o allt, men sen kom allt.
Fick rusa på toa i lite halvpanik, spydde, inte trevligt.

Så fick skjuts hem o däckade direkt i soffan.
Sov i flera timmar i omgångar.
Blev toan däremellan ett par gånger.
Annars så har de varit ganska lugnt.
Fått i mig lite mat nu ikväll faktiskt.
Men de blir att vara hemma imorgon.
Så är jag tillbaka fullt frisk på ondag igen.

Såg i min almanacka att jag ska till frisören imorgon med.
Ska dit o färga håret vid kl 16.00, men har ingen aning om hur.
Så jag skulle uppskatta lite förslag faktiskt.
Nästa vecka blir de ju hårförlängning också :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback