13 maj.... 2011-05-13

Jag måste vara dum i huvudet helt seriöst.
Jag vaknar kl 6, hur pigg som helst.
Men tog genast ett beslut att återvända till sängen igen.
Men de blev inte mycket sömn, gick upp vid kl 8.

Sitter här å funderar i vilken ände jag ska börja.
Men jag tror närmare bestämt att jag ska gå ner med tvätten.
De börjar bli en hel del inne i sovrummet, hööögvis!

Precis fått i mig lite frukost, 2 makrillsmörgåsar o ett glas C-vitamin + 1 ägg.

Sen blir de att gå ner till gymmet o hämta mitt träningsprogram.
Så att jag inte hakar efter med handbollens sommarträning.
Sen blir de en löparrunda UTE faktiskt idag, bort till mamma.
Får se hur de blir med knät o sådär, men de ska nog gå bra :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback