12 maj.... 2011-05-12

Det har varit snabba ryck hela dagen idag känns det som.
Vaknade upp med världens bästa humör, dock trött som vanligt.
Det blev en shake o därefter direkt till gymmet.
Spenderade 1.5 timme där o körde verkligen skiten ur mig.
Tog en välförtjänt dusch efter de o sen trampade jag hem.

Jag har hunnit o vika ilte tvätt. Jag har diskat o plockat undan lite.
Nu håller jag på med maten till jobbet o sen ska jag fixa mig.
T.om hunnit o handla lite också, mycket bra lilla Malin.
Sista dagen för denna veckan vi jobbar 15.12 - 23.12.
Imorgon är de ju fredag o då jobbar vi 12.24 - 18.36.
Denna helgen ser jag faktiskt fram mot, mycket ska göras.

Tjingeling! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback