STOPP I SKALLEN.... 2011-03-29

Jag vet inte vad som håller på att hända.
Jag glömmer bort saker, viktiga saker.
Igår skulle jag varit hos frisören.
Fick för mig de va på onsdag.
Idag glömde jag bort dietisten.
Trodde det var nästa vecka.

Jag har blivit förstoppad...i skallen!

Aja, precis ätit frukost iallafall.
Jobbade eftermiddag igår.
Ingen övertid, fyfan så skönt.
Jobba idag igen, ingen övertid.

Jag jobbar självständigt nu.
Tiden går mycket snabbare.
Det är bra, för då är man snart hemma igen.

Nu blir de att springa ner till tvättstugan.
Får se hur många maskiner jag hinner köra.
Bilen avgår kl 14.30 till Scania.
Å de känns som jag ska göra tusen saker innan dess.
Laga mat, fixa mig o hålla på.

Trevlig tisdag!
PussHAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback