SÖNDAG.... 2011-03-21

Somnade som en gris hos Sara igår, i soffan, precis som vanligt.
Vi var sjukt rastlösa, va ute o sprang i Mönsterås.
Inget hände, som vanligt, konstigt va?
Jag hade cpryck o de va väl de som tog all kraft.

Blev väckt i soffan, dags o bege sig till sängen.
Svinkallt som vanligt, Sara gick en brilliant idé.
Jäkla puckounge alltså, hon satte igång hårblåsen.
Blåste under täckena så de blev varmt o gutt.
O därefter somnade jag lika fort, o gutt som i soffan.

---

Idag?
Vaknade hos Sara.
Blev hem o fixa tvätten.
Därefter promenad o handling med Sara.
Sen fixa vi lite, laga lite mat.
Söndagsmaten blev spagge o köttfärsås.
Mycket gott, o proppmätta blev vi också.
Promenad igen, fart överallt idag.
Tog kusinens hundar o drog en runda.
Drog o köpte bingolotter med.
Spelade väl inte så jädra noga.
Så får nog försöka rätta dom imorgon.

Kvällen har tillbringats hos Sara med Sofie o Miguel.
Färgat mitt hår, först svart som vanligt.
Sen la vi i en mörkröd för o få lite rött glans i de hela.
Återstår att se hur de ser ut imorgon.
Duscha nyss o vattnet va bara rött.
Hur mycket ja än gnodde o tvätta.
Ska försöka gno väck de där sista i pannan.
De är ju inte alls för jädra läckert alltså.

Baggeboy har varit med hemma hos Sara med.
Stackars katt, han lär bli miljöförstörd snart.
Far o flänger värre än en annan nästan :)
Svennis o Nancy tycker inte om han iallafall.
Så han lekte "Spaning i New York" hos Sara.

Nu blir de fan sängen.
Upp vid 04.30 imorgon.
Min körvecka.
Bilen avgår 05.30.

Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback