Slappsöndag.... 2011-03-06

Mamma och Jonas kom hem från Blekinge ikväll.
Fick lite saker av mamma.. bodylotion o tvål o sådär.
Såntdär som är bra att ha när man minst anar det :)

Fick även ett litet blombud från Jonas bror o hans fru.
Jag fick en jättefin blomma + kruka o kort + pengar.
Som en liten gratulation för att jag fått jobb på Scania.
Tusen, tusen, tusen tack Christina och Micke :)

Bagge fick såklart också en liten present.
En liten ny leksak, råtta med mynta i.
Han fick spelet o de är numera nya favoriten.

Varit med Sara hela dagen med.
Inte gjort ett skit faktiskt.
O de har varit riktigt skönt.
Eller, jag har tvättat all tvätt.
Slängde i nya sängkläder med.

--

Mitt köksfönster före.





Mitt köksfönster efter ändring.
Donade dit blomman jag fick i present.
Det blev genast mycket bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback