SARA ÄR ETT ÄCKEL.... 2011-03-30

Det är någonting vi börjat med nu, Sara och jag.
Att kalla varandra äckel, o sen skrattar vi.
För andra låter det säkert väldigt sjukt.
Men alla har man sin egna lilla humor.
Och Sara o jag har nog alltid haft sjuk humor.

Hon hade en överraskning igår till mig, skrev hon.
Jag vågade knappt åka hem för jag visst inte vad som väntade.
Men jag glömde bort de, åkte hem o for in genom dörren.
Då trodde jag mitt hjärta skulle stanna.
DU ÄR ÄCKLIG SARA! Haha, jag dog.
Men jag blev glad så de va ju huvudsaken.

O så en liten uppdatering om mitt älskade Scania också.
Varit där i 1 månad nu och de går framåt.
Alla har ju sina dagar, igår hade jag en bra dag.
Jag gjorde dom såkallade TOPLINE själv, svåra hytter.
Gjorde även ett o annat ROTLJUS själv också.
Många moment, lite tid, vilket innebär panik.
Men jag jobbade ganska självständigt igår.
De går åt rätt håll iallafall, bra det.
Jag kan ju inte vara under upplärning för jämnan.

Nu blir de att platta till detta megakrull jag har.
Fixa iordning matlådan och slänga på sig Scaniakläderna.
För bilen avgår som vanligt denna vecka 14.30.

Tjingaling!

Kommentarer
Postat av: Äcklet

Äckel? det är ett av alla ord haha

hatar dig med! men bäst är jag ju ;)

2011-03-30 @ 15:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback